Snart julledigt <3

Nu är löshoppningsexamen avklarad och godkänd, omtentan är skriven och endast Häst-för-Hand-examen och Ridprov återstår på unghästblocket. Imorgon åker alla hem för att fira jul så det blir bara jag och Moa kvar på Gustis :) Det känns faktiskt väldigt skönt att få vara lite ensam innan jag åker hem på tisdag så jag kan vara pigg och utvilad då :D

Jag och Rebecka löser av varandra så jag åker hem 26:e-1:a och Rebecka är hemma 22:a-27:e. Hästarna ska hållas igång då Ulmus fick vila iom bukhinneinflammationen och Manne har också haft ett par veckor vila under hösten. Dessutom ska Rebecka och Manne vara med på terrängkurs för Ted Velander i mellandagarna så då är det bra att han inte vilat 5dgr ;) De hopptränade för Ted i tisdags och det gick bra.

Jag hade velat vara med men är såklart i Sthlm då men då passar det bra att Rebecka ville vara med istället! :) Flyinge ska ha lite inomhusterräng i januari som jag ska försöka vara med på :D

(null)
Längtar till att terrängträna i Skåne



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback