På väg hem-hem <3

En hel vecka har flugit förbi och jag befinner mig på tåget hem till Grana <3 Eller ja tåget till Sthlm där skjuts till Grana väntar 🙈 

Förra helgen bestod av att skriva protokoll hela helgen! Förvånansvärt kul och jag fick sitta med en supertrevlig domare som dag 2 satt och visade bilder på sina hästar och katter 😅 Väldigt lärorikt och inspirerande!

Jag har haft stalltjänst den här veckan så tiden har flugit förbi. Startade en 90-klass m Manne i tisdags som han susade runt felfritt som en liten racer-ponny 😉 bra start på säsongen! Massor av uppgifter i skolan just nu; gjorde ett klart ett arbete med ana gruppen i tisdags, nästan klart med ett ett annat grupparbete, klar med riddagboken för förra veckan som ska vara inne imorn, ska skriva referat på en 9 sidor lång artikel som är på engelska och ska skriva lektions-PM på en teorilektion. Sen har jag tenta på måndag! 😬 såå ska försöka få klart allt på något sätt pch ändå hinna umgås med pojkvän, familj och vänner under helgen.... 🙈

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback