Winter is coming

Idag regnar det men imorgon kommer minusgraderna och de ska hålla i sig hela nästa vecka. *brrrr

Igår var det hoppning med Bacchi på schemat och det gick väl sådär. Det är inte helt lätt att hitta alla knappar på en ny häst samtidigt som man ska rida in sig på tre olika ridlärare som undervisar på ganska olika sätt. Så rätt mycket att ta in men det blir nog bra så småningom. Igårkväll åkte jag och Rebecka till Lund för att fira Isabelle som fyllde år. Vi var totalt 14pers och det visade sig att jag varit på samma träningsläger som en av tjejerna för 10år sen 😅 världen är allt bra liten ibland. 

Idag började med hovslagarbesök. Hon misstänkte ingen hovböld så troligen träffade sidokappan tillräckligt långt ut. *puh. Så jag ska jogga honom ikväll 🙂

Idag har jag föreläsning mellan 13-14. Ska lösgaloppera Bacchi efter det (jag skulle egentligen varit med på Road Work under fm med Bacchi men fick skippa det pga hovslagaren). Sen är det banbygge inför dressyrtävlingarna i helgen. 

(null)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback