Grana <3

Nu är ett år på skånsk mark avklarad! Jag har varit hemma i en vecka och börjar nu landa lite och inse att jag inte behöver åka tillbaka till Skåne. Det har varit ett fullsatt schema på Flyinge med skola (och allt vad det innebär) och sedan tävlingar och funktionera på arrangemang utöver det. Det bästa med tiden i Skåne är att ha fått testa mycket som jag inte hade gjort hemma; typ kör-uppvisning och funktionär på klimke-clinic. Alla andra i klassen ville knappt lämna Skåne för de blivit så kära i omgivningarna medan en själv bara längtade hem till Grana. Jag har ju redan hittat mitt lilla paradis där jag får vara med och påverka, bygga upp och bidra till att det blir vår dröm-anläggning!

Självklart har jag saknat Richard, hästarna och katterna massor också så det är riktigt skönt att äntligen vara hemma igen på heltid och inte bara på besök hemma. Jag har en miljon saker på min lista just nu som ska klaras av innan midsommar. Bl a. är ingen packning från Skåne uppackad än... Men prio nu är sommarhagar och tentaplugg och sen får jag fokusera på all städning och packning. 

(null)
Saknat dessa ❤️



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback