Så vad gör jag nu för tiden?

Alla som inte träffar mig varje dag kanske inte riktigt vet vad jag gör om dagarna ;P Jag jobbar som fast personal varje måndag på Solna Ridskola (där även min syster jobbar heltid) och hoppar in och jobbar där så fort någon är sjuk/vill vara ledig. Jag jobbar även extra på Sollentuna Ridskola när det behövs, som nu under jul eller om någon där blir sjuk. Jobbade där ganska mycket förut så har ganska bra koll på rutinerna ;) När jag inte jobbar på ridskola jobbar jag hemma på gården med lunchfodringar, köra ut torv, hålla ordning och reda i stallet och sedan tar jag alla pass (intag/utsläpp) som ingen annan skriver upp sig på. Sedan har jag 2 egna hästar att ta hand om och om syrran jobbar heldag på ridskolan brukar jag fixa åt alla våra 4 hästar ;) Jag rider även Bart ca 1gång i veckan och även andras hästar om det är någon som vill ha hjälp ;)
 
Såhär såg föregående vecka ut för mig:
Måndag: Solna Ridskola 7-17, rida Ulmus+Bart
Tisdag: Morgonfodring av våra 4 hästar, mocka och fixa allt till dom. Lunchfodra stora stallet, insläpp av 35hästar vid 16 och sedan kvällsfodra alla vid 21.
Onsdag: Solna Ridskola 7-12:30, spolspilteträna Manchester, fixa lite till våra hästar
Torsdag: Solna Ridskola 7-12, rida Ulmus+Bart och fixa till våra hästar+Bart
Fredag: Sollentuna Ridskola 7-17, fixa till Bart och sedan skynda iväg till julfirande hos min pojkväns pappa och styvmamma
Lördag: Sollentuna Ridskola 7-15:30, hem och mocka till Ulmus+Manchester och ta in våra hästar. Rida Ulmus
Söndag: varit ledig från jobb :) Shoppat lite på mallandagsrean, ridit Ulmus och mockat/fixat till Ulmus+Manchester
 
 
Familjens julfoto från 2010 ;)
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback