Inte min vecka.. ;P

Det var verkligen inte min vecka förra veckan. En häst som högg mig i ryggen i onsdags och igår lyckades jag bli sparkad av en häst på Veda.. -.- Jordens lårkaka på högra låret och jobbigt att gå/böja på benet ;/ Tog ledigt från jobbet idag för att vila upp benet och ska försöka jobba på Solna imorn istället. 

Sara red Ulmus i lördags och Syrran red honom igår eftersom jag anade att jag inte skulle lyckas ta mig upp i sadeln >.< Han fick vila idag så ska jag väl försöka rida honom imorn istället. 

Idag har jag hjälpt mamma klippa bort stygnen från Portos näsa, lunchfodrat och skruva ihop de sista höbackarna till övre stallet. Fick hjälp av pojkvännen att fixa till våra hästar och sen blivit lite bortskämd med middag och bio i kista på kvällen ;)


Manchester och Richard :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback