Full rulle

I fredags jobbade jag på Solna mellan 7-17:30 och sen åkte jag direkt till Morfar i Riala för att ha påskmiddag med släkten. I lördags jobbade jag på Sollentuna mellan 7-17 och det var en lite små-kaosig arbetsdag med vetrinär och apoteksbesök. Lunchen blev framflyttad 45min men jag hann klart med allt till slut ;) Jag tittade till Ulmus på kvällen som fortfarande är lite tjock i ena hasen men ingen feber iaf. Jag hade kvällsfodringen i stora stallet innan jag åkte in till stan med Sara för att dansa av med lite indämda aggressioner ;P Jag var uppe 7 i söndags och hade utsläppet i båda stallen hemma. Det gick rekordsnabbt för fick hjälp av både Richard och Sara ;D Sen var det ju knappt några som skulle ha täcke pga det strålande vädret ;) Red markarbete för Eva på Bart igår också (!) men skriver lite mer om det i ett annat inlägg ;) Idag har jag jobbat på Sollentuna igen mellan 7-14 men det gick mycket smidigare idag! :) Nu ska jag in och dö på soffan lite grand innan jag longerar Ulmus och Manne senare ;)


Vill ha sommar och en frisk häst..



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback