Tävlingsplanering

Såhär har min tävlingssäsong sett ut hittills:

 

2 feb – Botkyrka RS – LA:4

16 mar – Heby RF – LA:3/LA:3

12 apr – Kumla RK – LA:4/MsvC:2

26 apr – Lidingö RF – LA:4

9 maj – Uppl. Bro RF – MsvC:1

11 maj – Lotterängs RF – LA:3/MsvC:1

16-18 maj – Nyköpings RS – MsvC:1/LA:3/MsvC:2/MsvC:1/MsvC:2

18 maj – Vallentuna RK – LA:4/MsvC:1

31 maj – Sandö SRF – LA:3/MsvC:1

6-7 jun – Värmdö RK – LA:4/MsvC:1/MsvC:2

14 jun – Kungsörs RK – LA:3/LA:4

27-29 jun – Malung Sälens RK – LA:3/MsvC:1/LA:3/MsvC:1/LA:4/MsvC:2

 

Vi får se om Ulmus är fräsch och igång tills Veda annars blir nästa t’vling Sandö. Vi är anmälda till en LA:4 på Veda och än så länge reserv till deras MsvC. Jag tänkte att jag testar Lan och känns han inge bra så behöver jag inte starta MsvCn om jag kommer med ;) Men nu har vi ju fått klartecken att börja rida igen av veterinären så förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid att komma igång och träna igen ;)

 

 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback