FML...

Fixade klart i stallet på till lunchfodringen och hann fixa lite med mina schabrak också. Jag har sorterat ut dem som jag inte vill spara och som jag ska försöka sälja ;) Syrran tog in hästarna så jag gick ut vid 20 för att pyssla med Manchester bl.a. Gick med Manne till spolspiltan och borsrade honom, kratsade hovarna och avslutade med att spola benen på honom. Det gick riktigt bra att spola benen idag och spolade honom från båda hållen ;) Sen skulle jag spola benen på Ulmus för att han ska vara torr och fin eftersom hovslagaren kommer och skor imorn. När jag kommer till spolspiltan och vänder honom inser jag att han inte har någon gympadojja på sig. Jippie.. Så någonstans i vår gigantiska lerbunker till hagen ligger en gympadojja som jag måste hitta eftersom den inte är min..*suck. Förstår inte hur han lyckas.



Ulmus i sitt kandar här om veckan ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback