Inköpslista GbgHS

Jag, min syrra och min bästis Sara åker imorn till Göteborg Horse Show!! :D Andra gången jag är där och jag ser fram emot den galet bra och stora shoppingen :D Har en del saker som jag ska titta lite extra efter men man vet ju aldrig riktigt vad man kommer hem med.. ;)

 

     x Ridhjälm: den jag har nu har jag haft i kanske 3 år (?) så lite på tiden att byta. Dock så är hjälmar ganska dyra, plus att jag har så litet huvud att det inte finns så mycket hjälmar som sitter bra och dessutom ser bra ut ;) Så om jag hittar något billigt och bra får det väl följa med hem :)

 

     x Tävlingsschabrak: vitt dressyrschabrak att tävla i, gärna 2st så att jag kan byta mellan klasser om det skulle bli svettigt ;) Tänkte kolla om jag hittar något snyggt med lite färgad kant så att kan matcha lite med pannbandet.. ;) Blir väl att med linjal så att inga loggor råkar vara för stora.

 

     x Boots: Ulmus går numera med boots runtom typ jämnt. Iaf i hage och när han rids ut.Boots har en tendens att gå sönder och är lite av en förbrukningsvara. Sist jag var på GbgHS köpte jag ett par asbra boots hos en utländsk monter; så jag hoppas att de är där igen så att jag kan köpa fler ;)

 

Sen kan det hända att något träningsschabrak med matchande benlindor, tröja och strumpor råkar följa med hem… ^^

 

Lite av våra schabrak.. Jag har en sjukdom >< Ska försöka sälja av en del jag inte använder
 
Lite benlindor som hängde på tork i somras ;) Jag <3 Färg!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback