2013

Mitt 2013 innehöll till största delen bra saker ;) Visst har det hänt en del som man önskat ogjort men i det stora hela har det varit ett bra år :) Ulmus och jag har blivit riktiga stadiga i LA och hållt oss runt 62-65%, förutom de gånger han varit lite spänd men man får ta de bra ritterna med de dåliga ;) Vi har slagit nytt personbästa i samtliga LA-program vi startat vilket helt klart tyder på en förbättring från förra året :) Sen har jag startat Goldie på godkända procent i LB och dessutom har vi köpt en ny häst – Manchester – som tiden får utvisa vad det blir av den ;)

     - Nytt personbästa i LA:4 – 64,27%

     - Nytt personbästa i LA:3 – 65,71%

     - Nytt personbästa i LA:1 – 65,26%

 

Jag har slutat mitt jobb hos Martin Ågevall på Lejondal, sommarjobbat på sommarläger hos Rönninge By (vilket var urmysigt ^^), hunnit börja och sluta på Vallentuna Ridskola där jag inte riktigt trivdes och fått jobb på Solna Ridskola där jag kommer jobba mer under våren :) Sedan jag slutade på Lejondal så har jag kommit igång med hoppningen igen vilken jag har saknat så grymt mycket. Jag har börjat riddarträna lite smått igen vilket också det känns kul :)

 

Solna FRK skickade mig på kurs för att bli ”Intern Banbyggare” vilket var roligt och lärorikt. Jag har alltid tyckt banbygge är intressant ;) Sedan lyckades jag ju skrapa ihop ett lag till dressyrallsvenskan i våras där vi – hör och häpna – faktiskt lyckades komma 3:a med laget i första omgången. Kul erfarenhet att tävla i lag ;)

 

Många spännande tävlingsdagar med Martin
Oliver fick följa med till jobbet ibland :)
Hugin hjälper mig att knoppa ;)
Ärevarv <3 Bästaste Ulmus
Lägerledar-Linda lärde barnen frisera ponnyhästar ^^
Spelkväll med familjen
En av många biljardkvällar med bästa vännerna
Richard och Signe

Men något av det allra bästa som hänt under 2013 är nog att jag blev tillsammans med min pojkvän som jag firar 10 månader med den 11 januari ^^

 

 

 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback