Biljetter bokade!

Nu har jag och syrran bokat biljetter till Göteborg Horse Show! :) Vi kommer gå på kvällsshowen på torsdagen (27:e feb), sova en natt på hotell för att sedan se förmiddagsshowen på fredagen (28:e). På fredagen kommer vi hinna shoppa lite extra efter showen om vi vill för jag har för mig att det var ett par timmar innan vårt tåg gick hem till Stockholm igen ;) Vi kommer även bjuda med oss min kompis Sara så vi blir 3st tjejer från Vallentuna som gör Göteborg osäkert ;P Tror det kommer bli riktigt kul faktiskt :) Har varit på Gbg HS en gång förut och allt är så mycket större där nere; man behöver liksom inte armbåga sig fram i försäljningsmontrarna. Showerna vi kommer se innehåller mest hoppning. Jag tror att vi kommer se ena Grand Prix-klassen i dressyr på fredagen men annars var det nog bara hoppklasser – vilket jag i och för sig tycker är bra eftersom jag tycker det är roligare att kolla på hoppning än dressyr… :P Spelar ingen roll om det är Grand Prix Kür; efter max 5 ekipage somnar jag.. :/ He he värsta dressyrryttaren jag är ;P

 

Bild jag fotade i Gloden 2010
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback