Första tävlingen inplanerad ;)

Jag har anmält mig till Botkyrka RS LA:4 den 2 februari som jag nu har kommit med till! :D Var 2:a reserv från början men nu har det droppat av folk så jag fick plats ;) Efter Botkyrka finns det typ ingen dressyrtävling för mig förrän i april så det blir lite mjukstart med en tävling i februari ;) Ulmus brukar ju ha en tendens att vara lite spänd på tävling om vi inte har startat på ett tag och lagom tills Botkyrka har det gått nästan exakt 4 månader sen senaste starten.. Så jag räknar inte med någon superrunda på Botkyrka utan hoppas att vi kommer runt programmet med inte alltför mycket missar på en häst som ändå är hyfsat ridbar fastän han är spänd ;)

 

År 2012s rosettskörd ;) Då 2st placeringar på Botkyrka i LB
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback