Äntligen Midsommar!

Igår (tors) så var jag helt ledig då Moa dessutom hade Ulmus ;) Så jag hann med en sväng till frissan för att kapa allt det slitna håret. Sen påbörjade jag städningen till Midsommar. Vi är hundvakter åt Oliver nu också eftersom mina föräldrar reser bort i helgen :)
 
Så idag är det alltså midsommar! :D Så himla skönt att vara ledig tors-lör :) Jag och Richard kommer ha en massa kompisar över ikväll och partajja på traditionsenligt vis ;) Jag hoppas bara på att det fortsätter vara uppehåll och inte allt för mycket snålblås ;) Ulmus vilar idag vilket passar bra eftersom han haft en ganska hård vecka ;) Jag har fixat åt honom i stallet nu på morgonen så hankan stå inne i natt. Jag ska fortsätta städa det sista och sen åka och köpa lite jordgubbar, lime och läsk ;) Jag handlade allt annat i tisdags men vill ju ha färska jordgubbar ;) Om det finns några kvar.. :S
 
Glad Midsommar önskar jag och Oliver ;)
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback