Tävlingshysteri...

Runt den 20:e april är det väldigt mycket tävlingar i Stockholm, varav Vällingby och Botkyrka går samma helg. Jag valde att satsa på Vällingby eftersom det är minst 30min närmre att åka. Häromdan glömde jag bort att Vällingby öppnade och blev därför 30:e reserv till LAn. Så idag när anmälan till deras MsvC öppnade kl 18 hängde jag på låset. Min anmälan registrerades 30sek efter att det öppnats och då blev jag 20:e reserv!!?? Alltså det är helt sjukt! Så nu skiter jag i Stockholm och drar till Kumla istället... Så min MsvC-debut blir 12:e april i Kumla. Annars hade vi inte startat någon MsvC förrän i Maj och det kändes för far away ;) Så vi får se hur det går, har inga jättekrav på första starten, vill helst överleva hela programmet utan större missar ;)
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback