ÄNTLIGEN!!!

Äntligen (!!!!) så har jag suttit på Manne efter hans sommarlov! :D Så himla skönt att vara igång igen! Jag longerade honom rätt länge igår och longerade lite innan jag hoppade upp. Lollo höll i snöret och han brydde sig varken om pallen eller tt ha en ryttare på ryggen igen. Så. Skönt! Jag har nog gått och undermedvetet oroat mig för att vi ska vara tillbaka på ruta -1 och börja om heelt från början, men så var det verkligen inte! Det kändes som att jag i princip kunde börja där jag slutade i maj, bästaste hästen <3 Syrran ledde mig ett varv innan vi skrittade runt lite själva och avslutade med lite trav längs långsidorna och någon diagonal ;) Han var något seg men höll sig på mattan och inga tendenser till att vilja döda mig ^^ Så jag är supernöjd! Ska rida på han ett par dagar nu innan han får ett par dagars vila ;)

Tänk att lill-Manne börjar bli vuxen på riktigt :')



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback