Haard work work

Sitter och fikar på jobbet och passade på att hoppa in här ;) Jag jobbar till 17 och sen är det hem och hoppa upp på Mannsen :) Det kan bli minst sagt spännande.. Det var lite kaos att ta sig till jobbet imorse. Jag skulle låna syrrans bil (eftersom min är död och Albins skulle lagas innan även den dog :P) och när jag sätter mig i bilen (för en gångs skull i god tid!) så lyser soppalampan.. Börjar köra mot Väsby och tänker att jag får tanka där och kommer till Högvreten innan bilen dör.. Kul. Lyckas rulla in i en lastbilsficka längs vägen och sen finns inget annat att göra än att ringa pappa och be om skjuts till jobbet.. Pappa hade iaf fått i soppa i syrrans bil och det var bara det som var problemet ;) har aldrig fått soppatorsk förut men någon hång ska väl vara den första ;/


Fått nya jobbskor och stl 40 kan tydligen se väldigt olika ut beroende på märke...
Gammal/ny



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback