Hallå i stugan!

Tiden rusar förbi och nu är det redan mitten på augusti... Ser fram emot höstens träningar, tävlingar och faktiskt även lite till att skolan börjar ;) Men jag ser inte fram emot att det blir lerigare, mörkare och kallare :( Förhoppningsvis håller värmen i sig augusti ut iaf ;)

Manchester har haft 2mån förtjänad vila och har nu fått på sig framskor igen och börjat sättas igång. Han har longerats/tömkörts sedan en vecka tillbaks och ska väl hoppa upp inom ett par dagar :) Spännande och se hur det går..

Ulmus är också under igångsättning, jag red på kandaret för första gången efter semestern i tisdags och det var extra kul för Ronja var med och fotade så de bilderna kommer upp här sen ;) Ulmus ska tävla om 1,5 vecka på ridklubben 4 ben. Vi har aldrig varit där så det blir intressant hur Ulmus uppför sig och hur anläggningen ser ut :) Det enda som är synd är att jag inte kan träna för Björn innan men men. Vi har ju våra kval så jag ser det mest som rutin ;)

Ulmus igångsättning blev lite försenad för det har varit fullt upp med att flytta! Jag och Rich har flyttat ifrån syrran och bor numera i ett annat hus på gården (jag flyttar tydligen bara 50m åt gången...) tillsammans med min lillebror Albin och Oskar som går i samma klass som Rich på KTH :)


Bild från ett annat ridpass där Ronja fotade :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback