Svoosch så var helgen över..

I fredags joggade jag Ulmus lite lätt på morgonen och longerade Manne. Sedan jobbade jag på med vinterhagarna och svslutade med födelsedagsmiddag för min bror i kungsängen :)

I lördags fick hästarna vila då jag jobbade på med vinyerhagarna, åkte och handla tårta och kattsaker i Rotebro och firade Albin på kvällen med bowling och middag på Vapiano i Täby. 

I söndags jobbade jag fm på Sollentuna. Hem och käka lunch innan jag gick ut och fixade i stallet. Goldie hade tappat en sko så Lollo red Ulmus på markarbete för Eva vilket passade väldigt bra eftersom jag inte skulle hunnit rida. Vid 15:30 gasade jag och Albin iväg mot Sala för att (äntligen!) få hem ett par kattungar. Vi hann precis förbi Enköping innan Volvon dog mitt på E18 precis efter 120gränsen... Så världens snällaste pappa kom och hjälpte oss kolla men tyvärr gick det inte att fixa där och då så den blev bärgad hem. Och världens bästa pappa skjutsade oss sista biten till katterna och väntade snällt medan vi försökte fånga dom x) Men nu har vi 3st lurvbollar till katter hemma ^^

Igår busade jag med katter hela dagen och red ett ordentligt dressyrpass på kvällen med folus på travöppnor och galopp galopp galopp! :) Duktig häst <3








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback