Uteritt i Haga :)

Imorse var det upp tidigt för att lasta Ulmus och Goldie för att åka till Solna. Vi red ända från Solna Ridskola till Hagaparken för att jag ska kunna vägen till på söndag då jag ska rida där igen och medverka på idrottsdagen som hålls där ;) Det var en supermysig tur längs vattnet och lite miljöträning för hästarna med golvbrunnar och att gå under motorvägen :) Hästarna skötte sig galant och jag bestämde mig för att ta Ulmus på söndag istället för Goldie. Det vi ska göra då är en liten uppvisning, tsm med Åsa från riddargänget, där vi visar upp olika grenar inom ridsporten (Åsa tävlar WE på landslagsnivå ;)). Så det ska bli spännande och extremt bra miljöträning för Ulmus ;D Att rida fram och tillbaka till Hagaparken tog ca 1,5 h men det var ju nästan bara skritt och lite trav så inte allt för ansträngande ;)







Nu kom jag precis hem från skolan som startat igen. Ska äta middag och sen rida Manne och fixa i stallet ;)



Kommentarer

Läckert! Häftigt att få rida sådär 😍


Kom ihåg






Trackback