Torsdag

Jag har sjukvecka så Manne har vilovecka.. Jag däckade ihop i värsta förkylningen natten till lördag, blev feberfri i tisdags men fortfarande inte frisk. Ida trimmade Ulmus i söndags, i måndags körde jag ett mini-dressypass i enbart skritt, tisdag blev klippning och promenad och igår blev det ett joggpass i ridhuset. Idag står det mellan uteritt eller fortsatt dressyrarbete. Tanken är att jag ska starta 2st klasser på lördag och vill vara så frisk som möjligt till dess. Dessutom bokade jag in programridning för Lisa imorn, vilket är perfekt genrep inför tävlingen, men energin ska räcka också.. Får se hur jag gör :)

Jag kände att jag inte skulle orka med Manne den här veckan och eftersom han vila nästan hela förra veckan så fick han lite vintervila nu för att sen vara igång när Ulmus vilar. Sen får jag se om Manne behöver 2-3veckor till vila i slutet på jan/feb. 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback