Helgen

I lördags var päronen snälla och tog ut hästarna på morgonen då jag fick lite sovmorgon. Efter lunch mockade jag till alla 4 och red sen Ulmus. Skrittade fram en halvtimme nere på åkern och sen joggade jag honom i ridhuset. Ulmus har inga brodd längre och det är antingen jättelerigt eller jätteisigt på åkern; inte optimalt att galoppera på. Ulmus kändes avspänd och fin :) På kvällen drog jag och Richard till Kista och såg the Imitation Game - Benadict Cumberbacht (stavning?) är en så jävla bra skådis! :D

Igår jobbade jag på Sollentuna Ridskola 7-17 och fick en stallfri kväll eftersom syrran fixat klart allt i stallet och Sara red Ulmus :)

Idag har jag varit i skolan hela dagen och ska snart rida Ulmus. Manne har löshoppats idag så han är klar för idag ;)

Sara och Manne :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback