Fredag

Jag jobbade fm på Sollentuna idag och bytte om och käka lunch när jag kom hem. Sen vid 15 gick jag ut och började mocka innan jag red ut på Manne med Lollo på Guldis och Hanna på Silver :)

Vi red runt stonas sommarhage och det var första gången uppsuttet på Manne just den sträckan ;) Trodde han skulle vara trött eftersom han gick rätt ordentligt igår men han hade mer energi än någonsin typ xP Han gick och snorkade och frustade hela vägen och lekte giraff. Men han höll sig ändå på mattan och mot slutet så gjorde vi att Lollo skrittade i förväg medan jag och Hanna väntade och travade sedan ikapp när hon kommit bort en bit. Första traven ute och han blev typ mer avslappnad i traven :P Så fort vi sakta av hoppade han typ till för en lampa i skogen.. Travade lite i ridhuset efteråt för att göra av med lite extra energi ;)

Sen tog jag in Ulmus och fixade klart i stallet innan jag gick in och däckade på soffan i 2h... Imorn kommer Sara och rider 😊






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback