Senaste dagarna

I torsdags jobbade jag heldag på fjärilshuset och efter det fick jag hjälp av rich att fixa till slla hästar inkl. Holdie eftersom syrran hade ramlat av på en Eva-träning och ev hade hjärnskakning. På kvällen åkte vi och käkade i Väsby innan vi kvällsfodrade i stora stallet. 

Igår var jag ledig och dagen inleddes med en lite löprunda på åkern ;) Sara tog hand om Ulmus och red ut på honom en sväng. Jag och Rich åkte till Fjärilshuset, fikade och kollade runt lite :) på vägen hem stannade vi till och köpte ett svansskydd till Manne på Hööks för han kliar sin svans så himla mycket. Jag hjälpte Lollo med intaget i stora stallet och på kvällen byttes pluggandet mot åka till Vällingby och lite halvt spontan-köpa en bil.. He he

Idag jobbar jag heldag på Fjärilshuset och efter jobbet ska jag rida och plugga tror jag ;)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback