Dålig update.. >.<

Det har varit rätt fullt upp hela helgen så har glömt att skriva här lite. I lördags hade vi clinic här hemma hela dagen med John Rickett. Extremt uppskattat av alla som var där och han har alltid intressanta saker att säga. Han är väldigt lätt att lyssna på för han skämtar mycket och är bra på att hålla stämningen lättsam. På förmiddagen handlade det om hästhantering och efter lunch var det lastträning på schemat ;) Fick lite tips om hur jag ska försöka få Manne att slappna av lite mer i transporten.
     Julpyntade lite hemma på eftermiddagen, bytte gardiner och tog fram mina tomtar :) Hade intaget i nedre stallet också och fixade i stallet efter det.
 
I söndags jobbade jag hela dagen på ridskolan. Avslutade 6-dagars jobbveckan med att jobba längsta dagen på veckan zzzzz. Men det gick rätt smidigt på jobbet iaf så dog någon timme på soffan när jag kom hem innan jag behövde gå ut och fixa till mina hästar. Agnes red Ulmus igår en sväng.
 
Idag jobbade jag extra på ridskolan och drog sedan direkt efter jobbet till stan för att shoppa lite. Manne skoddes imorse men han hade lyckets tappa en sko när jag tog in honom... *suck. Så hovslagaren kommer tillbaka på ons för att slå på den.
 
Typ såhär ser hagen ut nu. Blä. Vill ha käle i marken och snö.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback