Börjar landa lite

Nu sitter jag i vardagsrummets ena soffa med EM-finalen igång på TVn. Så himla skönt att känna att man kan slappna av lite och bara ta det lugnt :)


Vi kom fram vid ca 21:30 igår och lastade ur bilen i mörkret. Rebecka hr fått ett rum i köket och jag har fått ett rum längst bort i ena hörnet bredvid vardagsrummet. Lite tråkigt att få rum som ligger lite ensamt men förhoppningsvis trovs vi bra :) Jag valde att få ett mindre rum och tycker att det blev rätt perfekt storlek faktiskt. Inte alls för litet och inget behov av ett större rum ;)

Däremot hade jag bara en lite byrå i mitt rum så idag har jag och Rebecka åkt en sväng till Ikea och köpt en ställning med trådbackar. Vi upptäckte även att cykeln saknade den ena ventilen så vi passade på att hoppa in på biltema och köpte lite tillbehör till cykeln ;)

På väg hem igen så stannade vi till på Flyinge för att möta upp Isabell och få en liten guidning runt området :) Isabell har både jobbat på Sollentuna RK och haft dom som hemmaklubb innan hon gick hippologen och numera är stipendiat på Flyinge! Efter rundvandringen stannade vi på Ica i Sandby, storhandlade lite mat innan vi landade i soffan ;)

Efter EM-tittandet ska jag fixa lite på rummet, duscha och sedan bege oss till Flyinge ikväll för välkomstmiddag :D





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback