Första Traven, Vaccination och Examinationer

Det har varit fullt upp den här veckan på pluggfronten. En massa uppgifter som skulle vara klara till förra veckan eller denna, men nu är jag i fas! Gäller bara att hålla det uppe så att det inte känns som att allt pallar upp sig..
 
Igår fick jag sitta på Izáck för första gången! Det är bara Emelie som suttit på honom innan då jag varit sjuk eller nertrampad :P Jag fick dock äran att ta det första travstegen <3 Emelie fick trava några steg idag och han sköter sig exemplariskt fint faktiskt så det är roligt! :D Idag hade vi även longeringsexamen som gick utan missöden och alla blev godkända :)
 
Ulmus blev vaccinerad idag så han ska ta det lite lugnt i helgen vilket passar bra eftersom jag åker hem och Rebecka är ensam kvar med hästarna. Nu ska det vara fritt fram för honom att tävla i vår iaf får vi hoppas.. Manne ska vaccineras och kollas tänder nästa vecka :)
 
Fredagen avslutades med examination i kommunikation som gick bra och jag blev godkänd :) Fick även tillbaka inlämningsuppgiften i pedagogik som jag gjort i helgen och den var också godkänd så skönt att några saker flyter på ;)
 
Nu sitter jag och väntar på att Rebecka ska bli klar med emHAVet och skjutsa mig till flygplatsen så att jag kan åka hem <3 Har inte träffat Rich på 5 veckor nu så ska bli jätteskönt att komma hem över helgen. Ser även väldigt myket fram emot att julpynta också :P Världens bästa pappa ska ju firas också eftersom han fyller hela 60år idag! Grattis Pappa!! :D
 
Familjens julkort för ca 6år sedan <3
Goldfinger H-C, Lollo, Pappa, Ziggy Stardust, Mamma, Ulmus, Jag och Albin och Oliver nertill



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback