Sthlm <3

Jag har ju varit hemma i helgen men fick ändå in lite häst på schemat 😉

I fredags kökade jag med lillebror och Rich innan vi julpyntade 😍 Lördagen började med utsläpp av ca 14st hästar i övre stallet hemma. Sedan bytte vi om och mötte upp Richs mamma och hennes man på Steninge Slotts julmarknad. Hem igen och sov middag innan det var dags för julbord med familjen och Farmor för att fira pappa nyblivna 60år. Vi käkade på Grodhavet som var ett mysigt litet ställe i Solna och det var gott! 😃 På kvällen, efter julbordet, gjorde hag och lillebror klart pappas present. 

Söndagen startades med sovmorgon <3 sedan åkte vi till Kupan där jag köpte ett par ljuslyktor och några tomtar. Vi käkade lunch, jag hjälpte Marie sitta på Agent en stund och sedan hade jag och Rich chill-kväll resten av kvällen och bara kollade på film och spelade spel. 

Idag behövde vi heller inte gå upp supertidigt. Fick med mig julgodis som mamma bakat innan jag och Rich åkte till stan, käkade lunch och handlade. Så nu är jag i princip färdig med alla julklappar! 😃⭐️

Nu sitter jag på tåget "hem" och får vänta 2v på att se Grana igen..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback