Tystnad <3

Nu ligger jag i min säng på ett tomt Gustafslund. Moa är kvar och hennes kille har kommit ner men alla andra 15st som vi delar hus med har åkt hem för att fira jul. Det är så himla tyst. Så himla skönt <3 Alla examineringar på unghästblocket är godkända och vi har sagt hejdå till lilla Izáck som får åka hem igen. 

Jag och Rebecka red ute på galoppbanan idag och joggade lite. Mysigt väder och lagom kallt. Jag red Ulmus och Rebecka Manne. Sedan hann vi även ta en liten "heldå-fika" Rebecka, Moa, Emelie och jag. Väldigt mysigt avslut på terminen. 

Jag släppte av Emelie på tågstationen och Rebecka på flygplatsen innan jag drog på en liten shoppingtur. Ska köpa det sista imorn och sen är jag redo för jul. Eller ja, min "riktiga" julafton blir ju den 30:e då jag är ensam i Skåne den 24:e ;) Det ska bli spännande och se om jag får ta med alla mina färdig-inslagna julklappar genom säkerhetskontrollen på flygplatsen.... Men det problemet tar vi då ;P

Imorgon har jag morgonfodring på två stall, ska rida båda hästarna och har även lunch, intag och kväll på Gustis ;) #workinghardforthemoney

(null) (null)
(null)
(null)


(null)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback