Tuesday

Började dagen med morgonHAV. Hade sedan seminarium där vi fick arbeta i grupper med att svara på frågeställningar om grovfoder och tuggtider. Det gick bra och min grupp arbetade bra ihop :) Sedan åkte jag och Rebecka till stallet, mockade och fixade klart allt innan vi gick en promenad med Ulmus.
 
Hade sen unghästlektion där vi först longerade (jag fick longera helt själv idag för första gången :)) och sedan fick Emelie börja hänga lite vilket Izack skötte jättebra! :) Dagen avslutades med eftermiddagsHAV. Skulle ridit Manne idag men han fick vilodag idag istället så rider jag imorn då han egentligen skulle vilat. Hade inte käkat så mycket frukost och ingen lunch så kände att jag inte riktigt var i skick att rida... Nu har jag varit på Ica och fixat matlåda till imorn så borde orka bättre då ;) 
 
Imorgon ska vi löshoppa unghästarna, Ulmus ska promenera och Manne ska dressyra. Sen lite stalltjänst och föreläsning på det ;)
 
Jag och Manne på 3års-testet. Tänk att det redan gått 2år sen dess... <3
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback