Dagarna Flyger Förbi

Det är redan onsdag! Känns som måndag.. Jag ska skriva ihop ett inlägg om körningen idag och i måndags men det har gått bra iaf :) Igårkväll hjälpte jag och Rebecka till att bygga bana och fick pizza som tack. Vi fick även hämta ut våra Flyinge-indoor-jackor :D Det blev en sen kväll i stallet, ulmus fick gå en promenad och Rebecka joggade Manne på grusplanen. 


Imorse samlades vi i stallet 7:30 gör körning, zzzz.... Efter det åkte jag till Granngården och köpte sjukvårdssaker (det lilla jag hade med ner börjar ta slut). Hann precis tillbaka för att se studentklassen på Flyinge och har nu käkat frukost/lunch. Har 2,5h innan det är dags att vara funktionär så ska bege mig till stallet och pyssla om Ulmus.




Vill komma igång och träna på eiktigt igen <3




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback