Tiden går fort när man har mycket att göra.

Den här veckan har det varit fullt upp på riktigt. inte många lediga stunder då det både varit min först ridvecka (!) på ridblocket som börjar nu, första HAV-veckan med nya stalltjänstgruppen, clinic med Ingrid Klimke imorn, kadriljuppvisning på söndag och foder-tenta på måndag. *pust. Lediga stunder fylls med matintag och sömn, ändå är man konstant  hungrig, trött och ängest för att man inte hinner plugga tillräckligt... Någon gång måste man ju ha lite tur med frågorna :P 
 
Ulmus och Manne är nu helt igång iaf (*peppar, peppar, ta i trä). Manne har jag jobbat mycket övergångar med och Ulmus gick dressyrlektion för Aminda idag med Rebecka. Känns oerhört skönt att de börjar komma tillbaka på riktigt och att man kan börja planera tävlingssäsongen och träningar. Jag ska ta tag i att fixa min tävlingslicens nästa vecka.
 
Imorn ska jag till stallet vid 6:30, fodra alla och börja mocka lite innan det är funktionärsträff inför Klimkes clinic vidkl 8! :D
 
 
Dags att sluta hoppas på tur och istället börja jobba för den.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback